Nogometna zveza Slovenije je spremenila sistem tekmovanja v mladinskem klubskem nogometu, v sezono 2023/2024 pa prvič vstopamo s samostojnim tekmovanjem v mladinski ligi.
Liga, ki že vrsto let brusi talente za članski nogomet, bo imela od letošnje sezone tudi strateškega razvojnega partnerja. Mlade nogometaše, ki bodo v prihodnosti Slovenijo predstavljali tudi v reprezentančnem dresu, so podprli pri enem vodilnih telekomunikacijskih operaterjev, Telemachu.
Nogometna zveza Slovenije in Telemach Slovenija z EON NEXTGEN LIGO nadgrajujeta sodelovanje, ki že nekaj let traja v članskem nogometu. Pri Telemachu, ki je velik podpornik slovenskega športa, z novim partnerstvom uresničujejo željo, da bi resneje in neposredno podprli tudi mlajše športnike, ki so naša prihodnost. Temu primerno je tudi ime novega tekmovanja – EON NEXTGEN LIGA.
»Nadgrajujemo partnerstvo z United Group in Telemachom, ki sta prepoznala zanimivost mladinske lige. Gre za ligo, ki je z letošnjo sezono samostojno tekmovanje. Od nje se nadejamo veliko in lahko z njo zasledujemo več ciljev. Tekme, ki jih bo prenašal Sportklub, se bodo igrale na osrednjih igriščih, prav tako bo to tudi dobra motivacija za kadetske nogometaše,« je optimističen Radenko Mijatović. Predsednik Nogometne zveze Slovenije je prepričan, da bodo mladi nogometaši s tem dobili še kakovostnejše tekmovanje.
»S Telemachom in United Medio, ki je kupila medijske pravice za prenose tekem prve lige, se je slovenska liga v zadnjih dveh sezonah dvignila še na višjo raven. Skupina United Group, katere del sta Telemach in United Media, je zato z veseljem podprla idejo za to inovativno tekmovanje, saj tudi sama vseskozi narekuje trende na svojem področju v celotni naši regiji. Upam, bo čim več mladih izkoristilo to odskočno desko za preboj v člansko konkurenco,« pa dodaja izvršna direktorica za produktno strategijo v skupini United Group Ditka Maučec.
»Že ko smo pred dvema letoma postali generalni sponzor prve slovenske lige, smo pri Telemachu začeli razmišljati, kaj bi v sodelovanju z Nogometno zvezo Slovenije še lahko ponudili slovenskemu nogometu. Z EON NEXTGEN LIGO dobivamo točno to, kar smo si želeli. Telemach namreč ne podpira zgolj najvišje ravni v slovenskem športu, ampak tudi mlade, saj se ne osredotočamo le na sedanjost, zelo pomembna za nas je tudi prihodnost. Mi želimo biti vedno v igri,« pravi Adrian Ježina, predsednik poslovodstva Telemach Slovenija, telekomunikacijskega podjetja, ki je znano tudi kot velik podpornik slovenskega športa in po številnih športnih sponzorstvih.
Matjaž Kek, selektor članske reprezentance, je ob predstavitvi tekmovanja poudaril, da je potrebno tudi mladim nogometašem zagotoviti kakovostne razmere za delo in razvoj: »Ideja in temelj sta dobra, verjamem, da s tem dobivamo kakovostnejšo pot iz kadetskih in mladinskih lig v članski nogomet. Upam, da bodo klubi in igralci to izkoristili in bomo imeli nekaj od tega vsi v slovenskem nogometu.«
»Na igrišču bo največja sprememba, da bodo lahko na tekmah igrali štirje leto starejši igralci. Več bo moškega nogometa, zato bodo lahko lažje napredovali tudi mlajši nogometaši. Veliko boljša bo medijska izpostavljenost, tudi klubi pa morajo izkoristiti nove priložnosti iz tega naslova. S to spremembo vidimo nekaj pozitivnih stvari, vsi pa smo veseli, da začenjamo EON NEXTGEN LIGO in pozitivno gledamo v ta projekt,« pravi Miran Pavlin, direktor reprezentanc, ki je pohvalil tudi sodelovanje klubov pri oblikovanju novega tekmovanja.
»Sprememba pravil je pomembna, da se mladim nogometašem omogoči še dodatna pot za preboj v članski nogomet in se jih zadrži z možnostjo igranja profesionalnega nogometa. Končni cilj tega je iztržiti največ za slovenski nogomet, da bomo imeli čim več potencialnih kandidatov za mlado in člansko reprezentanco. Verjamem, da s tem dobivamo tudi veliko močnih tekem v mladinskem tekmovanju,« meni Anton Žlogar, ki bo kot selektor nogometašev za mladinsko reprezentanco črpal tudi iz EON NEXTGEN LIGE.
Tekme EON NEXTGEN LIGE bo moč spremljati tudi v neposrednih prenosih na Sportklubu. Prvič že v petek, ko se bosta ob 18. uri pomerili mladinski ekipi Domžal in Celja. »Na Sportklubu lahko že zdaj spremljate veliko slovenskega nogometa, z velikim zadovoljstvom smo sprejeli novo ligo z mladimi talenti. To smo storili z namenom, da so mladi nogometaši vidni in imajo dodatno spodbudo. S tem se bodo navadili življenja pod žarometi, verjamem pa, bodo imeli dodatno motivacijo, da ostanejo doma,« je dejal Marko Simeunović, direktor televizije Sportklub.
Kot je na predstavitvi lige poudaril tudi Matjaž Kek, so temelji postavljeni, nadgradnja pa se začenja že s prvimi tekmami.