Na spletnem portalu NZS se je v ponedeljek ob 13h začela predprodaja vstopnic za prvo od odločilnih tekem A reprezentance na poti do Južne Afrike. Danes okrog 16h so po dobrem dnevu prodaje vstopnice pošle.
Stadion je torej, simbolično, razprodan istih 18 dni pred tekmo kot ob oktobrski tekmi s Severnimi Irci. Da je zanimanje za tekmo ogromno, je bilo videti že ob samem začetku spletne predprodaje, saj je ob 13h zaradi preobremenjenosti za kake četrt ure odpovedal spletni strežnik NZS. Nato je najprej pošla nova vzhodna tribuna, danes pa še zadnje vstopnice na severni tribuni za golom in stari zahodni tribuni. Južna tribuna je kot vedno rezervirana za organizirane navijaške skupine, v prvi vrsti klubu navijačev slovenske nogometne reprezentance Slovenija Supporters in domicilni navijaški skupini, mariborskim Violam.
Vstopnic torej prvič v zgodovini slovenskega nogometa ne bo v prodaji na fizičnih prodajnih mestih, kjer naj bi se naslednji teden prodajale morebitne preostale vstopnice. V svetovnem nogometu se je namreč internet uveljavil kot poglavitno orodje pri prodaji vstopnic in za največje športne dogodke je moč priti do vstopnic praviloma istočasno in pod enakopravnimi pogoji le s pomočjo spleta. Temu trendu se je pridružila tudi NZS in že zdaj lahko napovemo, da bo že letos pozno pomladi preko uradne spletne strani NZS mogoče kupiti vstopnice za nov nogometni spektakel, jesensko gostovanje Slovenije na slovitem Wembleyu.
Zdaj je najbolj pomembno, da bo 28. t.m. Ljudski vrt znova pokal po šivih in da bo podpora Kekovim fantom spet vrhunska. Jeseni smo namreč vsi imeli občutek, da so bili prav čudoviti slovenski navijači eden od jezičkov na tehtnici ob kvalifikacijskih zmagah nad Slovaki in Severnimi Irci. Konec meseca pa bomo dobili odgovor na vprašanje, ali so sposobni nagnati strah v kosti tudi tako uveljavljeni reprezentanci, kot je Češka.
Tekst: NZS/MK