Mariborčani so se v želji približati klub mladim navijačem odločili za nadvse zanimivo potezo. Pred prihajajočima domačima tekmama z Interblockom in Domžalami bodo Mariborčani med osnovnošolce razdelili (vsakič) po tisoč vstopnic.
V mariborskem klubu so se grajenja imidža kluba pred nekaj leti lotili zelo resno. Klub iz štajerske prestolnice se lahko pohvali z najverjetneje najzvestejšo bazo privržencev v Sloveniji, kljub najštevilčnejšemu obisku v ligi, pa se Mariborčani niso zadovoljili z zgolj dobrim obiskom. Čeprav bi tri tisoč gledalcev na vsaki tekmi predstavljalo prav to za vse ostale slovenske prvoligaške klube, pa v Mariboru vneto iščejo načine, kako tribune v Ljudskem vrtu napolniti do številke 12.432, kot ob otvoritvi proti Nafti. To tezo so nazorno potrdile besede direktorja kluba Bojana Bana, ki je že pred časom na management konferenci NZS povedal: “Nas zanima zakaj so nekateri sedeži v Ljudskem vrtu prazni in kako te sedeže zapolniti.”
Tako so vijoličasti v enajstih osnovnih šolah v Mariboru, s katerimi že sodelujejo v okviru nogometnih krožkov pod okriljem kluba in v sklopu Otroške nogometne šole NK Maribor, odločili razdeliti brezplačne vstopnice za tekmi z Interblockom v pokalu in Domžalami v prvenstvu. “Ob zdajšnjem zadovoljstvu s kultom navijaštva pa ne velja pozabiti na prihodnost. Na bodoče rodove navijačev najuspešnejše slovenske nogometne ekipe. Pri NK Maribor nas veseli spoznanje, da je med gledalci vse več mladih, otrok, družin nasploh,” so ob tej priložnosti zapisali na spletni strani vodilne ekipe v Prvi ligi in poudarili, da so šolam, ki so vključene v delovanje Otroške nogometne šole NK Maribor, vrata Ljudskega vrta vedno odprta, tiskovni predstavnik Vijoličastih, Željko Latin, je ob tej priložnosti za našo spletno stran povedal: “Zamisel o razdelitvi kart osnovnim šolam se je porodila med zimskim premorom, ko smo si vzeli čas za pripravo načrtov, kaj še lahko storimo na področju organizacije tekem, izvajati pa smo jo začeli v spomladanskem delu sezone. Med to sezono smo uvedli še novosti, kot so prost vstop za otroke do 8. leta, mladostnikom do 15. leta pa smo omogočili vstopnice po polovični ceni. Prej so namreč ti plačevali polno ceno, z željo, da bi starši otroke lažje vzeli s seboj na štadion, če bi bila vstopnica zanje cenejša, pa smo se odločili tudi za to potezo.”
Mariborčani torej še naprej utirajo pot ostalim slovenskim klubom, vprašanje pa je, v kakšni meri jih bodo ostali pripravljeni posnemati. Liga prvakov je že davna preteklost, klubska identiteta mariborskih privržencev pa je visoko kot že nikoli. Seveda pomagajo rezultati, ključ do uspeha pa je vendarle v načrtnem delu z vsemi privrženci vijoličastega kluba.
Tekst: NZS/MK
Foto: Miha Vidrih/nkmaribor.com